Πολιτική επιστροφών και ακύρωσης παραγγελίας
Πολιτική επιστροφών και ακύρωσης παραγγελίας
Για τα προσωποιποιημένα προϊόντα “κατά παραγγελία”
Στο photoporselani.gr, τα προσωποποιημένα προϊόντα δημιουργούνται “ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ”, βασισμένα στις οδηγίες σας κατά την υποβολή της παραγγελίας. Δεδομένου ότι αυτά τα προϊόντα είναι εξατομικευμένα, δεν μπορούν να επιστραφούν ή να χρησιμοποιηθούν από άλλον πελάτη, εκτός αν υπάρχει λάθος από την πλευρά της εταιρείας μας κατά την παραγωγή ή εάν είναι ελαττωματικά.
Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας:
-
Εάν η ηλεκτρονική παραγγελία δεν έχει ολοκληρωθεί (checkout), μπορείτε να διακόψετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο επιστροφής (back) στον browser σας.
-
Εάν η ηλεκτρονική παραγγελία έχει ολοκληρωθεί (checkout), μπορείτε να την ακυρώσετε:
- Στέλνοντας e-mail στο info@photoporselani.gr, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας,
- Μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 2641021195.
Για τα προσωποποιημένα προϊόντα, η επικοινωνία για την ακύρωση πρέπει να γίνει εντός 24 ωρών από τη στιγμή της παραγγελίας, πριν αρχίσει η επεξεργασία για τη δημιουργία του προϊόντος.
Οι ίδιες κατευθυντήριες οδηγίες ισχύουν για τηλεφωνικές παραγγελίες και παραγγελίες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η παραγγελία προϊόντων που προσωποποιούνται με τα στοιχεία που επιλέξατε ή τα προϊόντα κατά παραγγελία, μπορεί να ακυρωθεί μέσα σε 24 ώρες από την ώρα της παραγγελίας. Μετά τη λήξη αυτού του χρονικού διαστήματος, η ακύρωση δεν θα είναι δυνατή. Δεν υπάρχει δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας πέραν των παραπάνω περιπτώσεων.
Επιστροφές Προϊόντων: Τα Προσωποποιημένα προϊόντα δεν επιστρέφονται, εκτός αν εμφανίζουν λάθος κατά την παραγωγή ή είναι ελαττωματικά. Σας παρακαλούμε κατά την παράδοση να ελέγξετε προσεκτικά την κατάσταση των προϊόντων.
Για τα υπόλοιπα προϊόντα
Ο πελάτης κατά την παραλαβή του προϊόντος είναι υπεύθυνος να ελέγξει αν η συσκευασία είναι άθικτη και αν η κατάσταση των προϊόντων που παρέλαβε είναι η επιθυμητή ή υπάρχουν τυχόν εμφανή προβλήματα ή ελαττώματα του προϊόντος ώστε να μην χάσει τα δικαιώματα που απορρέουν από το νόμο περί ελαττωματικών προϊόντων.
Ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή. Ο έμπορος οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. Στα χρήματα που θα επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά. Το προϊόν που πρόκειται να επιστραφεί θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και σε άθικτη συσκευασία και να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
Καμία επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται για οποιοδήποτε προϊόν εάν έχει χρησιμοποιηθεί ή έχει αλλοιωθεί με οποιονδήποτε τρόπο η συσκευασία του. Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό υπόκειται στην όποια εγγύηση της εταιρείας που το παρήγαγε και η ευθύνη επισκευής και/ή αντικατάστασης ανήκει σε αυτήν.
Πληροφορίες Επικοινωνίας
Για οποιαδήποτε ερώτηση, μην διστάσετε να εππικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών:
Τηλεφωνικά στον αριθμό 2681021195 Μέσω email στο info@photoporselani.gr
Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή: 09:30 πμ – 18:00 μμ, Σάββατο: 09:30 πμ – 15:00 μμ, Κυριακή: Κλειστά
Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι τα προσωποποιημένα προϊόντα και τα προϊόντα κατά παραγγελία, επειδή είναι φτιαγμένα όπως ζητήθηκε, δεν επιστρέφονται, εκτός εάν εμφανίζουν κάποιο λάθος ή είναι ελαττωματικά.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας στο photoporselani.gr!